Friday, March 19, 2010

3 Jeritan korang 3/19/2010 09:36:00 AM

Kena Tag Lagi

Posted by Din - Filed under
Adoi yai aku kena tag balik dengan cik Bazilah@buzzy.. Xpe sebab aku orang macho so aku jawab tag ni.. Miahhahaha.. Alah aku nak perasan cikit je pon xkan xboleh bro..=p

1. Adakah anda rasa anda HOT?
Sori la aku xhot cume aku macho je ckit.. Hak3..

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!


3. Cerita pasal gambar ni.
Tiada unsur2 lucah dan hanya cantik pada pandangan mata kasar aku.. Hua3..

4. Kali terakhir makan pizza.
Aku rase dah setahun aku xmakan pizza.. Kureng ckit..=p

5. Lagu terakhir anda dengar.
21 Guns - Green Day

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni.
Baru lepas kuar makan.. Lewat tol gi makan..

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
Nama kat umah aku abe.. Hua3..

8. Tag lagi 8 orang
Xnak la sebab semalam dah tag orang.. Kesian dorang nanti.. Hak3..
 
Ok dah setel pon ye cik buzzy.. Xpela xtag orang pon ek..
Nanti dapat tag lain aku tag pulak blogger2 yang lain ye.. Hihi.
MySpace

3 Jeritan korang:

shaa bonitaa said...

x abes2 ngan macho..blah...hahaaa~

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

haha..bgs2..komited sungguh :P

Din said...

hahaha.. xpela org tag kita ape slhnye jwb kan..hak3..

Related Posts with Thumbnails

Followers