Saturday, March 13, 2010

5 Jeritan korang 3/13/2010 02:58:00 AM

Tulis & Menang ariffshah.com

Posted by Din - Filed under ,
Kontest Tulis & Menang adalah anjuran bersama sitikus.com, orange4k.com, ariffshah.com. Hadiah wang tunai ditaja oleh kujie2.com, mrs.kay.my, & myliriklagu.com.
Saya tahu kontest Tulis & Menang ariffshah.com dari blog ariffshah.com


Assalamualaikum semua..Kali ni teringin nak mencuba kontest dalam dunia blogging ni..Aku masih baru dengan dunia blogging ni..Di sini aku nak cite pasal blog mane yg banyak memberikan inspirasi kepada aku untuk menjadi blogger ni..Dulu aku ingat dunia blogging ni hanyalah tempat untuk meluahkan perasaan atau diari hidup semata2..Aku tak tau pon yang .com tu pon blog jugak sebab ada domain sendiri..Blog yang menjadi inspirasi aku adalah JustKhai..Dari blog dialah yang aku baca sampai aku paham ape itu dunia blogging..Dari situ jugakla baru aku tau luasnye dunia blogging ni..Tak termaktub hanya untuk menulis sahaja sebab orang nak berniaga pon ada dalam dunia blogging ni..Di blog khai juga ada tips2 yang diberi oleh beliau..Aku begitu teruja bile membaca tips yang dia bagi tu,.Entah kenapa hati ini begitu menyukai setiap garapan daripada beliau tu..Mungkin kerana penulisan beliau itu..


Aku masih baru dalam blogging ni so xtau camne nak letak gambar blog dia tu..maaf ye kawan2 semue..Bagi aku penulisan beliau amat bagus...Bile mana aku membaca blog beliau aku rasakan sperti dia sendiri yang sedang bercakap dengan aku..yela kalau tidak masakan menjadi antara top blogger di Malaysia ni kan..Dan tips yang dia bagi tu amatlah berguna pada aku yang baru nak mengenali dunia blogging ni..Penulisan dalam blog beliau pon bagi aku ikhlas..Dan selalu diingatkan oleh khai supaya bile berblogging ni kita kena ikhlas..Dan aku percaya dengan kata2 itu sebab penulisan beliau yg ikhlas itu membuatkan beliau disenangi oleh blogger lain..


Aku memang nak je ucapkan terima kasih sebab sudi berkongsi ilmu dengan blogger yang baru macam aku ni..Aku pon xtau nak cite apa dah pasal blog dia sebab tujuan aku tulis entri ni adalah ingin meluahkan pendapat aku terhadap blog beliau..Dan aku berharap agar beliau dapat memberikan lagi tunjuk ajar kepada blogger macam aku ni..Rasenye tu jela yang dapat aku kongsi dengan pembaca sekalian..Diharapakan dapatla korang membaca ye..Wassalam..

ni link beliau klu korang nak tengok: http://justkhai.com/blog/

5 Jeritan korang:

Ariff Shah said...

cuma nanti bagi tau lah justkhai pasal ko mantion dia kat sini untuk mengelakkan salah faham atau apa. untung2 dia mention ko dalam blog dia confirm trafik masuk macam air =)

Nadiene said...

ohohho... admin gengblogger kew tu,,hohoh....

Din said...

ariffshah ni admin GB ke??

nnt akan cbe bgtau dia..thanks bro..

Kujie said...

Sangat setuju dengan blog khai yang banyak memberi info dan tutorial.

seronok juga mambaca blogger yang belajar dari zero to hero!

itu adalah pengalaman....moga lebih baik dari semalam

Din said...

ye tq kak kujie..kak kujie pon hbt dlm blogging ni..
saya suke baca blog kak kujie tu..hihi..

Related Posts with Thumbnails

Followers