Monday, March 22, 2010

7 Jeritan korang 3/22/2010 03:11:00 AM

Contest Esok Malam

Posted by Din -
Oyeaa baru habis satu entri terus buat entri baru.. Maaf ye kawan2 sebab saya sangat boring petang ni dan terasa nak join kontest.. Saya pon baru lagi dalam arena blogging ni ye akak2 dan abang2 sekalian.. Hahaahha.. So terasa nak join kontest sebab sebelom ni xpenah lagi join ni.. Hak3.. Boleh je kan.. Ok ni contest dari cik lumut ye.. Hadiah dia topup celcom rm50.. Hahaha so yang pakai maxis tu xperlu join ye.. Ekekekeke..





Ok meh aku nak wat dialog ye dalam gambar ni...:

adik: der lek lu aku baru nak setting tempat nak amik gambar ni..
abang: yo bro.. ko xyah kalut la.. setakat amik gambar jela..huh..
adik: yo bro aku ada awek sebelah ni kenala setting baik punye..ape daa..
abang: yo bro ko xyah perasan la..ko tengok awek ni dah melekat kat aku la..hahahaa..
adik: ceh mentang2 big bro duk bawah bajet awek ni nak kat bro ke.. bajet r bro ni..
abang: bajet x bajet tapi ni hakikat.. Muahahhahahaha.. oyeaaaaa..
adik: dalam hati(taik kucing hitam la bro aku ni)

Ok meh aku nak bagi slogan plak ye..
Perempuan ini tidak patot ada dalam gambar ni sebab dia la adik ngan abang tu bergaduh.. Tidak elok bagi seorang perempuan ni memecah belah kan ikatan kekeluargaan antara adik dan abang.. Dan kita kalau adik beradik ni jangala kerana perempuan kita dah gadoh.. Awek boleh cari lagi tapi adik beradik.. Lu pikir la sendiri....

p/s: cik lumut ni rekaan je ye..jangan amik ati ek ngan dialog ni semua..peace..=p


7 Jeritan korang:

lumut said...

hehe...
wahhh..ade penyertaan lagi..
trimas memeriahkan contest...
bila dialog "der" tuh..terinat adnan sempit bro..haha...

style lah.
tggu result nnt...
adiah tak seberapa.saja nak bagi sbb x dpt gune topup tuh..=(

Din said...

ok tq ek kak..sje nk meriahkan kontest blog akak..

Nekmo said...
This comment has been removed by the author.
Nekmo said...

hahaha..ni mesti tgk kat blog aku an??tu ang leh join per??(ceh,,perasan lak org tgk kat blog aku..hehe)

Din said...

hahaha...tgk kt blog ang la..xpa kan?

Anonymous said...

kecik-kecik dah pandai gado pasal awek...:D

Din said...

hahaha..saje merka ayat..

Related Posts with Thumbnails

Followers