Wednesday, March 17, 2010

22 Jeritan korang 3/17/2010 10:01:00 AM

Kompem Ini Yang Terbaik!!!!!

Posted by Din - Filed under , , , ,
Haahhhh.. Ni kompem r yang terbaik.. Tak pernah lagi aku tengok benda camni.. Siyesli memang aku kagum dengan orang yang boleh buat benda yang camni.. Yela bukan senang nak buat camni bro.. Aku da penah cube tapi xdapat pon.. Eh xpenah pon tipu je.. Hak3.. Tapi aku rase kalau korang tengok benda ni pon kompem korang suke la kan.. Yela dah benda ni gile chumel r bak kata pompuan.. Wawawawawa.. Ok2 xnak cite panjang la bro kan.. Nanti korang xminat nak tengok lak kan benda ni.. Muahahahaha.. Okla meh aku tunjuk ek pe yang terbaik ni.. Bagi aku ni memang terbaik dah.. Hihihihihi..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 Muahhahaha.. So ape macam kawan2 sekalian.. Terbaik x..Hahahaha.. Kan aku dah cakap memang benda lawa.. So layan je..

22 Jeritan korang:

shaa bonitaa said...

sume gmba nk selak2 je..huhhh~~

MediaHehe said...

kewl ni.. izinkan dikongsi bersama yg lain.. =)

Din said...

sile2..amik je mane yang berkenan..

@shaa
besela dah gambar ni je ada..haha..

mello said...

hahaha comel je.. =)

Din said...

haha..tu la pandai dibuatnye cmtu ye..

DaHLia said...

cute!!

zoul said...

Hu hu... menarik tu...

Din said...

hihi..memang mnarik gmbar2 ni kan..^^

Hanis Kamis said...

wow!

comel seyh~

(bersinar mata)

fiD said...

klakar la bro.. tetibe tringat iklan TM,huhu...

kat jepon ke nie?

fndrocka said...

seriusly terbaekkkly!!

Din said...

jepon kot sebab ada tulisan jpon..yela tgk r kartunis dorang kn mantap..

ParkAir said...

hahaha kreatip gila! sian budak botak kena londeh suar.

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

comel..

Din said...

hihi..aku tengok pom tergelak2 je..

cik EPAL said...

comel la :)

Din said...

haha..thanks cik epal..

~"~ NuniReza ~"~ said...

creative sangat.. i like..

azie said...

mmg klakar n cute hehhehe

::fadxieza:: said...

terbaek wok!

Anonymous said...

Hello. And Bye.

Din said...

yeahh terbaek!! hak3..

Related Posts with Thumbnails

Followers