Sunday, March 7, 2010

3 Jeritan korang 3/07/2010 07:52:00 PM

Model Batang Mancis

Posted by Din - Filed under ,
Hemm ape ye yg kita blh gunakn btng mncis ni scra kreatif ek..hihi..haa ni aku ada gmbr yg org wat ni mmg kreatif r..dia blh bina model hnya dgn mnggunakan btng mncis je..wooohoo~~~
jom kwn2 lyn gmbr kat bwh ni..hihi..MySpace




 

  
  
  
  
  




haa yg ni plak dorg wat projek keta F1..korg lyn jela gmbr2 ni..hahaha..MySpace
 
  
  
  

cmne kwn2..hbtkan org yg wat ni..mesti dorg ni gile rajin r nk wat semua ni..hahaha.. MySpace

3 Jeritan korang:

adrenalin said...

nmpknye hidup mrk sgt busan smpai perbih mase wat menatang tu. heh. tapi amazing lah..salute!

Din said...

hahaa..donno la wat to sat to them..so amazing..

AMR said...

Memang hebat diorang ni.. Rajin sangat ke @ memang diorang takde keje lain @ dah memang itu keje diorang? hehe..

Related Posts with Thumbnails

Followers