Friday, March 12, 2010

8 Jeritan korang 3/12/2010 07:35:00 AM

Glory-Glory Man Utd!!!!

Posted by Din -
Yearggh...walaopon agak terlabat untuk mnulis kemenangan Man U keatas Ac Milan tapi aku tulis jugakla..hahaha..boleh je kan kawan2..perkkhh aku sanggup tu bangun kul 3.30 pagi semata2 nak tengok match pagi tu..yela dah minat punye pasal xkanla xnak gi tengokkan..wahahahaa..



Kepada fans Milan jangan kecewa ye..nanti thun depan cube lagi..miahahahahaha..yearggghhh memang mantop r Man U skang ni..Rooney lak tengah in form..dapat je bola kompem masuk gol ah..mana da striker yang sebagos rooney ni..hak3.. btol pe yang aku cakap ni..mana ada dah striker yang tengah in form macam rooney..


 yeahhh FOREVER MAN UTD!!!!! hahaha dah minat kat man u mmg xleh nak minat kat team lain dah wei..
 aku skang nak tengok man dapat pintas chealsea dan tinggal jauh2 terus chealsea tu..wahahaha..yela xleh kasi can kat chealsea ni nnt naik bulu..miahahaha..ok la stakat tu je ye..nanti fans lain marah lak..ok chow..

8 Jeritan korang:

F I T said...

hehe mana-mana entry yang sokong MU memang aku suka..hehehe Support MU.. :D

Video - Mahkluk Paling Seksi VS Makhluk Paling Seksa!

Din said...

hahah..xpe kita mmg fans yg sejati.. hail MU!!

F I T said...

ye semestinya..mintak-mintak la MU lead carta sampai abis hehehe

Din said...

perkhh mmg harapan aku musim ni r..boleh wat rekod 4 kli berturut2 kan..

F I T said...

a'ah betul tu..hehe caya la MU :D

Din said...

haha..jumpe jugak aku fan MU dalam blogging ni..haha..thanx bro..

F I T said...

heh ramai lagi yang support MU..kebanyakanya tulis pasal MU menang dengan AC milan..haha suka a baca entry pasal MU ni..macam baca surat cinta lak :P

Din said...

hahaha..aku tbe2 bersemangat nak tulis pasal MU..hahaha..MU terbaekk!!!

Related Posts with Thumbnails

Followers