Monday, March 15, 2010

2 Jeritan korang 3/15/2010 07:13:00 AM

Perlukah Aku Membeli Rumah Aku Sendiri?

Posted by Din -
Hai semua..sihat tak malam ni..haha..saje nak tanya khabar geng blogger semua ni.. 2 3 hari ni aku asik terpikir je perlukah aku membeli rumah aku sendiri.. Yela student macam aku ni mana la ada duit nak beli rumah.. Dan aku yang masih dalam proses pembelajaran ni layak ke nak beli rumah aku sendiri?? Kalau aku beli rumah aku sendiri sape nak tolong aku sediakan rumah aku ni..


Pening aku bile memikirkan pasal ni.. Yela ni mase duit xda bro.. Nak beli rumah sendiri ni banyak yang nak kena pikir.. Kalau silap beli rumah kang tibe2 asik rosak je down la semangat aku tu.. Dah ramai blogger suh aku beli rumah ni.. Justkhai pon dah lame duk suh orang macam aku ni beli rumah sendiri.. Yela menumpang rumah org ni kalau ada silap dia xpuas hati kna halau la aku weh.. Xsanggup aku nak jadi camtu kawan2 semua..

So kawan2 semua perlu ke aku beli rumah aku sendiri iaitu hosting dan alamat rumah aku sendiri iaitu domain.. Pening aku pikir pasal benda ni..hak3..Aku baru seminggu start nak aktif dalam blogging ni bro.. So sape2 ada cadangan??

p/s : weh korang ingat aku nak beli rumah ke..hak3..mau beli hosting je wei..ekekeke..bergurau sedikit je..huhu...MySpace

2 Jeritan korang:

angahpikah said...

aku baru ingt nk belikan rumah utk ko. wakaka.. tp ko ckp gurau je.maka detik ini juga aku batalkan niat aku tu. sekian

Din said...

hahah..aku nak bli hosting ngn domain je..beliknla..^^

Related Posts with Thumbnails

Followers