Friday, March 12, 2010

4 Jeritan korang 3/12/2010 11:52:00 PM

habisla sape yang suka simpan gambar xxxx dalam pc

Posted by Din - Filed under ,
Haa ni aku nak cerita sedikit pasal teknologi baru ni..satu alat yang dipanggil  'Porn Stick Detention' telah pon wujud. Gajet ni adalah berbentuk usb yang mana boleh dicucuk kat pc anda la. Satu syarikat yang bernama Paraben telah mencipta teknologi ni. Syarikat telah menggunakan kepakaran dorang untuk menolong masyarakat dalam nak membanteras gejala lucah ni kan. Ni ada petikan dari laman web CNET :



According to CNET, the device works in a very CSI manner and uses "advanced image analyzing algorithms that categorize images as potentially harmful by identifying facial features, flesh tone colors, image backgrounds, body part shapes, and more". The algorithm is reportedly so advanced, that it'll even pull out images that have been previously deleted. Heck, the company even goes as far as promising less than 1% false positives.

Kirenye alat ni dengan ada kiraannye yang tertentu mampu untuk kesan gambar2 lucah yang ada dalam pc anda tu. Tapi sebab teknologi ni baru lagi maka hanya gambar lucah sahaja yang mampu dikesan. So video2 blue korang tu xdapek nak kesan la bro..ekekeke..amboi suke la tu ye. Harga benda alah ni adalah USD100. Hemm agak2 polis malaysia nak beli tak. Ke parent kita nak beli. Hahahaha. So mana2 yang ada gambar tu berhati2 ye. Nanti kantoi korang xleh nak marah aku dah sebab aku dah bagitau ni. Wawawawaa.

4 Jeritan korang:

velasrizal said...

kantoi malu ooh..silap2 bapak tak ngaku anak

Mr Kamikaze said...

Bgus ler ada alat nie...wajib ada kat bapak dan ibu..utk detect sama ada anak2 simpan gmbar blue dlm pc umah..

INDRA QIRANA said...

wah berbahaya sunguh alat ni!!

Din said...

hahaha..aku pon terkejut dah ada alat macam ni..

Related Posts with Thumbnails

Followers