Sunday, March 7, 2010

8 Jeritan korang 3/07/2010 01:05:00 AM

Tak Sampai Hati Nak Makan

Posted by Din - Filed under ,
Haaa agak2 ape yg aku xsmpai hati nak makan ni ek..kwn2 cbe teka..hihi..
Tp yg ni mmg rse mcm nk smpan je xnk mkn dah..hua3..kwan2 nk tau ape x yg aku mksdkan ni..ekeke..
Ok2 jgnla mrh ye ni aku nk tnjuk gmbr mkanan yg aku xsmpai ati nk mkn..huhu..



 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  
hahaha..cmne kawn2 ku sekalian..anda nk makan x ni?? MySpace


credit to www.umplife.com

8 Jeritan korang:

Hanafana said...

Salam.
Haha..1st memang tak sampai hati nak makan sebab chomel sangat.
But 2nd, tak sampai hati nak makan sebab rase macaammm wueks! Geli jeh nak makan. Reasonnya, nak deco semua tuh perlukan kerja tangan yang lama, jadi bayangkan, nasi nasi tuh kite deco gune tangan, uli sana uli sini cuit san cuit sini..err..wuek!

cikgu isza said...

huhuhu.. memang comel tapi nak makan? takde lak teringin.. fikir banyak kali.. tgok je lah

Din said...

hahaha..xpe kita smpn jela..

luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

come sgt2...
klau da lapa ne...balun je...hahaha

BieyrA said...

cute la lunch box ni..huhu...leh wat perhiasan je kot..huhu..tp cun..kita kat m'sia xde ke lung=ch box cegini??huhu

Din said...

bkn lunch box ni..mmg mknan cik bieyra..=p

BieyrA said...

err..kat korea dorunk panggil lunch box..hehe..translate in english la..hehe...

Din said...

ok2..just kongsi je kt cni..neway tq.

Related Posts with Thumbnails

Followers