Monday, March 22, 2010

3 Jeritan korang 3/22/2010 02:52:00 AM

No Sweat

Posted by Din -
Aduh penatnye arini kelas sampai petang.. Berpeluh2 aku dibuatnye.. Yela dah gi kelas pon jalan kaki je mana xberpeluh ye.. Hahaahhaha.. Korang pon kalau jalan kaki tengah panas samela jugakkan.. Kompemla berpeluh.. Kan sistem kumuh kita berpeluh ni.. Boleh kuarkan toksin2 dalam badan kita ni.. Tapi kan kalau berpeluh kuat sangat xleh jugak.. Nanti badan berbau la plak..Muahahaha.. Ke ada yang xsetuju ngan statement aku ni.. Kalau xsetuju korang g berlari keliling padang biar berpeluh habis satu badan.. Hak3..

Haaa ni aku kasi tunjuk sikit gambar yang diperlukan bagi mengelakkan badan kita berbau lepas berpeluh.. Kalau korang jenis yang aktif memang patot r beli adidas action 3.. Bagi lelaki kompem bau badan korang maskulin gitu.. Hahahaha.. Weh aku serius la ni.. Jenama adidas ni kan dah tau kehebatannye.. Tak perlu dipertikaikan lagi la..Hak3.. So pae tunggu lagi bro.. Gi je beli nanti korang yang untung ramai awek2 lawa nak kat korang tu.. Ahak3.. Tak kan la korang xnak awek yg cun2 kiut miut ni x.. Hahahah tipula kalau cakap xnak ni kan.. Muahahaha..

Yang bagusnye lagi pasal Adidas Action 3 ni adalah sama macam tajuk entri aku ni iaitu 'No Sweat'.. Yup kalau korang pakai ni mesti xberpeluh punyela.. So bile xberpeluh xdala bau badan kan.. Walaupon peluh ni penting tapi kalau berpeluh tang tu xelok jugakkan so beli la Adidas ni.. Ia akan dapat membantu anda dalam menghadapi dilema lebihan peluh ni.. Hahahahaha.. Jangan risau sebab ramai orang yang menghadapi masalah ni.. So kita kena cari jalan penyelesaian ni kan.. Maka belilah Adidas 3 Action ni ye..

Sape yang suke berpeluh dengan kadar yang banyak ni akan xtentu arah la.. Sebab bile peluh banyak sangat kita nak buat keje pon rase rimas je.. Rase nak gi mandi sekali lagi je sebab peluh asyik kuar je.. So try la guna Adidas 3 Action ni.. Korang xrugi la sebab ni deodorant dan oleh wangikan tubuh kita ni kan.. Hehehehe betol tak ape aku cakap ni.. Haaa bagos pon korang dah setuju.. So ape lagi gi la beli.. Nanti belikan untuk aku sekali ye.. Hak3..

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions

3 Jeritan korang:

Penyapu said...

ramainyee buat entry pasal ni. ade pertandingan ke ape? heee

Din said...

ada la bro..ni nuffnang punye contest..100 pertama akan dpt rm20 msuk trus dlm akaun nuff ko..

d great bowler. cehh. said...

lme xnpk? ehh, ne chatbox?

shaa tlepas pndg ato mmg da xd?

Related Posts with Thumbnails

Followers