Saturday, March 20, 2010

10 Jeritan korang 3/20/2010 09:19:00 AM

Koboi Pon Datang Makan Kat Malaysia Ni

Posted by Din - Filed under , , , , ,
Ish2 aku mule2 xpercaya jugakla kan koboi2 dari Texas tu datang makan nasi kat sini.. Yela koboi mana makan nasi la der.. Hahahaha tiru ayat adnan ckit ye.. Mule2 aku dengar budak2 ni duk cakap ada satu masakan baru nama dia nasi koboi.. Naik pelik bin hairan lah aku rase.. Dan sedikit berpinar mata aku ni sebab lampu kat restoran tu terang sangat eh silap.. Sebab terkejut koboi datang masak2 kat sini sampai wujudnye nasi koboi.. Mula2 aku duk pikir ape la geng2 koboi bi masak ye.. Bolehke dorang ni masak.. Kalau bab tembak-menembak memangla dorang ni terer.. Hua3..


Pelik kan nasi koboi ni.. Mule aku pikir nasi dengan lauk ayam je ni.. Tapi aku pikir balik macam xlogik pulak nasi koboi ni.. Korang agak2 nasi koboi ni camne ek.. Haaa cubela teka mane tau korang betol.. Ye siyes memang wujud nasi koboi ni.. Aku mana penah tipu orang la.. Hak3..=p

Okla meh aku tunjuk ape nasi koboi ni ye.. Jeng jeng jeng........................................
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




Hahahahahaha.. Ni je nasi koboi.. Nasi putih ngan telur mata atau telur dadar ngan sup kosong..
Kat tempat aku RM2 je nasi koboi ni.. Muahahaha..=p
Tapi ada jugak orang panggil nasi bujang kadang2 nasi bajet..
Korang nak try tak nasi koboi ni.. Kalau nak try korang amik duit pastu kuar cari kedai..
Hahahaha.. Yela aku mana reti masak nasi koboi..


p/s: Sedap tau nasi koboi ni.. Tapi sedap time poket kosong jela.. Hahahaha..=p

10 Jeritan korang:

si para para said...

hahaha cerita yg penuh suspen...ingat betol2 la td..

Din said...

haha..saje kasi saspen ckit..hak3..

aktechpage.com said...

Ni nasi masa duit kering...huuhuhu
ataupun elaun x masuk lg...
pendek kata nasi bajet la...
Tambah 1 lg lauk, sos cili...mesti sedappp...

Din said...

hahah.. daj jadi makanan ruji dah bg aku..hak3..

hans said...

itu orang panggil nasi koboi ker/
hahaha

Din said...

kat pahang ni ada 2 nama..nasi koboi nasi bajet ngn nasi bujang..hahaha..

hans said...

yg aku tau dkt shah alam
tu nama dia Nasi Student
hahaha

mi3ra said...

cis, ingatkan ape laa tadi
tertipu i

d great bowler. cehh. said...

ramai pmpuan agk malu ble nk beli nsi bujang neh.

haha.
guess what??
nt org kate cm..sving gler!
haha/

bukankah saving itu standard bg laki? tpi bg pmpuan, ouhh, malu ohh.
haha.

Din said...

hahaha..xda masalah pon beli..jimat cermat kn bgos..hihi..=p

Related Posts with Thumbnails

Followers